FAQ

Czy kwiaty w pudełku nie zwiędną przed dostarczeniem do adresata?
Kwiaty umieszczone są w specjalnym, nawilżonym podłożu, umieszczamy je w nim dopiero po otrzymaniu Państwa zamówienia, są więc możliwie jak najbardziej świeże.

Jak szybko prezent dotrze do adresata?
Korzystamy wyłącznie z usług renomowanych firm kurierskich i opcji dostawy w 24 godziny. Jeśli wpłata za zestaw zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym przed godziną 12, to przesyłka zostanie nadana jeszcze tego samego dnia i powinna dotrzeć do adresata nazajutrz.

Czy kwiaty są zawsze takie same jak na zdjęciu?
Kolorystycznie tak, wielkością mogą się nieznacznie różnić.

Czy stroik to rękodzieło?
Tak. Każdy stroik jest wykonany przez florystę z użyciem naturalnych elementów. Nie korzystamy z plastikowych ozdób ani chińskiej produkcji masowej. Przecież ma być miło!

Co jeśli przesyłka zniszczy się po drodze?
Mamy szczerą nadzieję, że tak się nie stanie. Zestawy umieszczone są w solidnych kartonowych pudełkach, a ponadto nie korzystamy z tanich firm kurierskich, byle jak obchodzących się z przesyłkami. Jednak, gdyby zdarzył się jakiś wypadek, to, tak jak w przypadku wszystkich zakupów internetowych należy spisać protokół szkody w obecności kuriera – jest on podstawą reklamacji.

Czy można odebrać zestaw osobiście?
Na razie nie, ale kibicujcie nam! Stacjonarna księgarnia z zestawami „Małe Miłe” (i wieloma innymi książkami) to nasze marzenie. Może uda się je spełnić. Póki co dostępny jest wyłącznie sklep internetowy.